Enschedeër strijdt voor container tegen dumpafval, maar loopt vast in regels: ‘Het is te triest voor woorden’
Het leek zo’n goed idee in de Wesselerbrink: een grote container in de straat zetten, zodat iedereen zijn afval kwijt kan. En dat betalen uit het wijkbudget dat de gemeente geeft. Probleem met gedumpt afval opgelost, dachten de bewoners. Maar de gemeente wil het niet.
Lees verder