Na tien jaar moet House of Snobs ineens halve terras afbreken: ‘Het was nooit een probleem en nu ineens wel?’
De eigenaars van House of Snobs begrijpen er niets van. Al jarenlang hebben ze een terras bij hun zaak, en nu ineens moet de overkapping weg. En de bloembakken ook. Waarom? „Schiet mij maar lek”, zegt eigenaresse Desiree Kuipers.
Lees verder