Werknemer die tekeer ging met kettingzaag krijgt bij ontslag toch een zak geld mee

‘Bonje met de baas’, rubriek over ontslagzaken bij de kantonrechter. Deze keer over een werkbegeleider van Stichting Surplus in Enschede, die ‘helemaal wild’ werd en met een kettingzaag vernielingen aanrichtte. Nu wil zijn werkgever van hem af. De werkbegeleider eist via zijn advocaat 68.000 euro vergoeding.

Lees verder