Ziekenhuis MST krijgt ‘nieuwe’ topvrouw, Jan den Boon vertrekt

Het ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST) krijgt een nieuwe voorzitter: Joyce Berger-Roelvink. Ze volgt in december Jan den Boon op als topvrouw van de Raad van Bestuur.

Lees verder